يوونتوس- رم: آخرين دوئل اسطوره ها

**  ترکيب احتمالي

*يوونتوس

بوفون

کيه ليني, بارزالي, بونوچي, ليششتاينر

مارکيسيو, پيرلو, ويدال

ووچينيچ, کواليارلا, په په

 

*رم

استکلنبرگ

آنخل, ده روسي, کيائر, روسي

مارکينيو, گاگو, پيانيچ

توتي

لاملا, اوسوالدو

 

آنتونيو کونته براي اين ديدار همه بازيکنانش را در اختيار دارد

 و هيچ يک از بازيکنان يووه به دليل مصدوميت يا محروميت در اين ديدار غايب نيست.

 

مهمترين دغدغه کونته براي اين ديدار،

 انتخاب ترکيب 3-5-2 يا 4-3-3 است که با توجه به سبک بازي رم

، استفاده از آرايش دوم محتمل تر به نظر مي رسد.

 با توجه به بازي هاي خوب بونوچي در ديدارهاي اخير يووه

، احتمالا جورجيو کيه ليني در

 اين ديدار در سمت چپ خط دفاعي به کار گرفته مي شود.

 

احتمالا فابيو کواليارلا در نوک خط حمله يووه قرار خواهد گرفت؛

 هرچند احتمال حضور الساندرو ماتري

و مارکو بوريه لو نيز در اين پست وجود دارد.

 دل پيرو که در پايان فصل يوونتوس را ترک خواهد کرد

، احتمالا در اين ديدار براي آخرين بار با توتي روبرو خواهد شد.

 

در سمت مقابل، لوئيس انريکه در چند روز اخير

 روي استفاده از دانيله ده روسي در مرکز خط دفاعي کار کرده

 تاکتيکي که در ابتداي فصل و

 با مصدوميت ميکلاس بورديسو و ژوان از آن استفاده کرده بود؛

 به اين ترتيب گاگو به عنوان هافبک دفاعي به ميدان خواهد رفت.

 

پابلو دانيل اوسوالدو که در هفته هاي اخير از آمادگي بالايي برخوردار بوده

، مطمئنا در ترکيب اصلي به ميدان خواهد رفت

 و لاملا يا بوريني نيز روج او در خط حمله خواهند بود.

 توتي نيز مانند هميشه پشت سر دو مهاجم به کار گرفته خواهد شد



می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , , , ,

مطالب مرتبط

    نظرات

    شیرین
    شیرین در تاریخ 1391/2/14/4 و 8:08 گفته :
    خوبهای دنیا
    برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی
    و آرزوهایی پرشور
    که از میانشان چندتایی برآورده شود.
    برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی
    آنچه را که باید دوست بداری
    و فراموش کنی
    آنچه را که باید فراموش کنی.
    برایت شوق آرزو می‏کنم. آرامش آرزو می‏کنم.
    برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
    و با خنده‏ ی کودکان.
    برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری
    در رکود، بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار.
    بخصوص برایت آرزو می‏کنم که خودت باشی.

    king.red
    king.red در تاریخ 1391/2/9/6 و 20:14 گفته :
    سلام دوست عزیز.وبلاگ جالبی داری.اگه مایل به تبادل لینک هستی حتما خبرم کن.منتظر حضورت هستم
    امین
    امین در تاریخ 1391/2/9/6 و 0:06 گفته :
    وب زیبایی داری عزیز

    اگه میشه به منم سر بزن منو با اسم "عشق ممنوع" لینک کن بیا بگو با چه اسمی لینکت کنم ممنون
    neshom
    neshom در تاریخ 1391/2/5/2 و 23:53 گفته :
    _░▒███████
    ░██▓▒░░▒▓██
    ██▓▒░__░▒▓██___██████
    ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
    ██▓ _______________ ░▒▓██
    _██▓▒░______________░▒▓██
    __██▓▒░____________░▒▓██
    ___██▓▒░__________░▒▓██
    ____██▓▒░________░▒▓██
    _____██▓▒░_____░▒▓██
    ______██▓▒░__░▒▓██
    _______█▓▒░░▒▓██
    _________░▒▓██
    _______░▒▓██

    _____░▒▓██

    -----------♥
    ---------♥
    --------♥
    ------♥
    ----♥
    --♥
    --♥
    اپیم حتما بهم سر بزن دوست جووونم راستی نظر فراموش نشه
    شیرین
    شیرین در تاریخ 1391/2/14/4 و 8:08 گفته :
    خوبهای دنیا
    برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی
    و آرزوهایی پرشور
    که از میانشان چندتایی برآورده شود.
    برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی
    آنچه را که باید دوست بداری
    و فراموش کنی
    آنچه را که باید فراموش کنی.
    برایت شوق آرزو می‏کنم. آرامش آرزو می‏کنم.
    برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
    و با خنده‏ ی کودکان.
    برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری
    در رکود، بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار.
    بخصوص برایت آرزو می‏کنم که خودت باشی.

    king.red
    king.red در تاریخ 1391/2/9/6 و 20:14 گفته :
    سلام دوست عزیز.وبلاگ جالبی داری.اگه مایل به تبادل لینک هستی حتما خبرم کن.منتظر حضورت هستم
    امین
    امین در تاریخ 1391/2/9/6 و 0:06 گفته :
    وب زیبایی داری عزیز

    اگه میشه به منم سر بزن منو با اسم "عشق ممنوع" لینک کن بیا بگو با چه اسمی لینکت کنم ممنون
    neshom
    neshom در تاریخ 1391/2/5/2 و 23:53 گفته :
    _░▒███████
    ░██▓▒░░▒▓██
    ██▓▒░__░▒▓██___██████
    ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
    ██▓ _______________ ░▒▓██
    _██▓▒░______________░▒▓██
    __██▓▒░____________░▒▓██
    ___██▓▒░__________░▒▓██
    ____██▓▒░________░▒▓██
    _____██▓▒░_____░▒▓██
    ______██▓▒░__░▒▓██
    _______█▓▒░░▒▓██
    _________░▒▓██
    _______░▒▓██

    _____░▒▓██

    -----------♥
    ---------♥
    --------♥
    ------♥
    ----♥
    --♥
    --♥
    اپیم حتما بهم سر بزن دوست جووونم راستی نظر فراموش نشه
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: