دانلود چند کتاب بسیار زیبا در باب اقتصاد و مدیریت

دانلود کتاب اقتصاد سیاسی به زبان ساده

نام کتاب : اقتصاد سیاسی به زبان ساده

نویسنده : محمدرضا قربانی

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : ۲۳۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۴,۶۴۰ کیلوبایت

توضیحات : برای این که مفهوم اقتصاد سیاسی را به زبان ساده بیاموزیم، باید قبلا” در مورد اصطلاحات یا مقولاتی مانند انسان اجتماعی، تولید، نیروی کار، موضوع کار، وسایل کار، نیروهای مولده، وسایل تولید، مبادله، توزیع، مصرف، روابط تولید یا مناسبات تولید، رابطه میان نیروی‌های مولده و روابط تولید (ماسبات تولید)، باید اطلاعاتی به دست آوریم تا آن‌گاه بتوانیم، تعریف جامع و ساده‌ای را برای اقتصاد سیاسی بیان نماییم. چاپ اول این کتاب در سال ۱۳۵۸ می باشد. محمدرضا قربانی متولد ۱۳۳۷ و از دیگر آثار او می توان نقد و تفسیر آثار هدایت ، نقد و تفسیر اثار محمود دولت آبادی،مجموعه داستان مردی که اسب بود،جاده نحس، ماشین لعنتی ، فلسفه برای نوجوانان و … را نام برد.

____________________________________________________________________________________________

دانلود کتاب س‍ن‍گ‍ف‍رش‌ ه‍ر خ‍ی‍اب‍ان‌ از طلاس‍ت‌

نام کتاب : س‍ن‍گ‍ف‍رش‌ ه‍ر خ‍ی‍اب‍ان‌ از طلاس‍ت‌

نویسنده : ک‍ی‍م وو چ‍ون‍گ‌

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : ۲۷۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۲,۶۲۰ کیلوبایت

توضیحات : بعد از جنگ ویران ویران کننده کره، چونگ از هیچ شروع کرد و یکی از بزرگترین شرکت های جهان را ساخت . او بنیانگذار و رییس دوو (به کره‌ای: 대우، به انگلیسی: Daewoo) می باشد . این مرد ۵۵ ساله با نگرش حرفه ای و بی قرارش، تقریبا به همه نقاط جهان دسترسی بی حد و حصری دارد . او بیش از نیمی از سال را به سراسر جهان سرکشی میکند تا فرصت های ممکن را کشف کند . او یک ریسک کننده جسور در جهان سوم محسوب می شود . کیم مسلما برای فعالیتهای خود محرکی دارد، اما محرک او زیاده طلبی نیست . کیم در جهان کسب و تجارت کشور کره موقعیت ممتازی دارد . او گاهی آنقدر خوب به نظر می رسد که نمیتواند واقعی باشد . کیم به جای اینکه صحنه گردان یک نمایش انفرادی باشد، با استخدام بیش از ۹۰.۰۰۰ کارمند و افزودن روحیه خلاق و جسورانه خود به آنها کارایی خود را چندین برابر کرده است ..

________________________________________________________________________________________

دانلود کتاب آشنایی با طرح های توجیهی کسب و کار

 طرح توجیهی

نام کتاب : آشنایی با طرح های توجیهی کسب و کار

نویسنده : رضا فریدون نژاد

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : ۱۹۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۴,۲۰۰ کیلوبایت

توضیحات : اطلاعاتی که در این کتاب گردآوری و ارائه نموده ام برای افراد کارآفرین، دانشجویان و کسانی که به فکر راه اندازی یا توسعه کسب و کار خود می باشند و تمامی علاقمندان به این مباحث، بسیار مفید و کاربردی است، اطلاعاتی که هر کارآفرین و شخصی که به فکر راه اندازی کسب و کار مستقل است باید بداند و با آنها آشنا باشد، این کتاب در دو بخش اصلی تنظیم شده است، بخش اول کتاب آشنایی کلی با مبحث طرح توجیهی می باشد که جنبه آموزشی دارد و شما در این بخش با کلیات طرح توجیهی، اصطلاحات، نکته ها و نحوه نگارش حرفه ای و اصولی طرح توجیهی آشنا خواهید شد و بخش دوم کتاب به معرفی نمونه طرح های توجیهی که بیش از ۷۰ طرح توجیهی می باشد اختصاص داده شده است. شما می توانید با خواندن و نگاه اجمالی به این نمونه طرح ها، به صورت عملی با نحوه نگارش طرح های توجیهی و آموزش هایی که در بخش اول فرا گرفته اید آشنا شده و خودتان با سعی، تلاش و پیگیری، طرح توجیهی کسب و کار خود را به نگارش در آورید. در مجموع مطالعه این کتاب مناسب جهت آموزش و نگارش طرح های توجیهی و مطالعات شخصی، مطالعات امکان سنجی در طرح ها جهت آشنایی با وضعیت نسبی بازار، آشنایی با فرایند تولید یک محصول و … می باشد.

________________________________________________________________________________________________

دانلود کتاب کشف فرصت خلق ثروت با کارآفرینی و ارزش آفرینی‎

خلق ثروت

نام کتاب : کشف فرصت خلق ثروت با کارآفرینی و ارزش آفرینی‎

نویسنده : رضا فریدون نژاد

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 117

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 2,120 کیلوبایت

توضیحات : این کتاب در دو بخش تهیه شده است ؛ بخش اول اطلاعات جامع و کاملی در مورد کارآفرینی و مباحث مربوطه به زبانی ساده و موثر و بخش دوم زندگینامه و دیدگاه های تعدادی از کارآفرینان برتر کشور ، چرا که بنده معتقدم مطالعه زندگی این افراد و شنیدن مصائب و سختی های موجود در راه رسیدن به هدف ، خود بهترین نمونه عملی و اجرا شده مطالب اینگونه کتابها می باشد که توسط عده ای به فعل خواستن رسیده است. خواندن این کتاب را به تمام کسانی که در رویای کارآفرینی و داشتن شغلی مستقل می باشند و به دنبال راهنمایی مفید هستند پیشنهاد می نمایم ، مطمئن باشید در این کتاب با اطلاعات بسیار مفید و کاربردی در این زمینه آشنا خواهید شد ، اطلاعاتی که بیشتر آن از زبان افراد موفق و کارآفرین برتر کشور می باشد. با توجه به اینکه اینگونه مطالب و کتب ، طرفداران خاص خود را دارد، بنده فرض را بر این میگذارم که شما خواننده محترم این کتاب ، فردی هستید مثبت اندیش و با ذهنی از قبل آماده شده برای ثروتمند شدن و در مسیر کارآفرینی قرار گرفتن،فردی که تمایلی به استخدام شدن ندارد و می خواهد صاحب کسب و کاری مستقل برای خود باشد ، فردی که ایده دارد ولی جرات لازم را ندارد و یا نمی داند از کجا شروع کند و … ، پس با چنین ذهنیتی آگاهانه و هوشمندانه شما را دعوت به مطالعه و بکارگیری مطالب این کتـــاب می نمایم.

___________________________________________________________________________________________

دانلود کتاب همه چیز درباره کسب و کارهای خانگی

شغل خانگی

نام کتاب : همه چیز درباره کسب و کارهای خانگی

نویسنده : رضا فریدون نژاد

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 70

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,860 کیلوبایت

توضیحات : مطالعه و راهنمایی های این کتاب افق های تازه ای را پیش روی شما قرار می دهد ، شما با خواندن این کتاب می توانید در چهار دیواری منزل خودتان کسب و کار راه بیندازید و به استقلال شغلی و مالی برسید ؛ اگر در فکر راه اندازی کسب و کاری کوچک ولی با درآمدی بزرگ هستید، اگر از کار کردن برای دیگران خسته شده اید ، اگر دارای ایده ، هنر ، تخصص و … می باشید ، اگر به فکر کارآفرینی و ثروت آفرینی هستید و اگر… کسب و کارهای خانگی و کوچک ، شروع و فرصتی بینظیر برای شماست. این کتاب راهنمای مفیدی است برای آنان که نمی خواهند منتظر دیگران بمانند،این کتاب شما را راهنمایی می کند ، راه را نشان می دهد ، از مزیت ها و سختی هایش می گوید و در نهایت انتخاب مسیر با خود شماست و همه چیز به تصمیم ، اراده و تلاش شخص شما بستگی دارد. عناوین برخی از اطلاعات کتاب : تعاريف و مفاهيم كسب و كار خانگي – اهميت كسب و كار خانگي – سابقه كسب و كارهاي خانگي – دلايل انتخاب كسب و كار خانگي – مزاياي كسب و كار خانگي – مزیت کلی مشاغل خانگی – انواع مشاغل خانگي – عوامل موثر بر مشاغل خانگی – مقدمه ای بر کسب و کار اینترنتی

_________________________________________________________________________________________

دانلود کتاب مدیریت هزینه های عمومی

مدیریت هزینه های عمومی

نام کتاب : مدیریت هزینه های عمومی

نویسنده : سالواتور شیائو کامپو و دانیل توماسی

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 760

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 3,270 کیلوبایت

توضیحات : کتاب مدیریت هزینه های عمومی، یک راهنمای عملی و عملیاتی برای کمک به کشورهایی است که درصدد بهبود شفافیت رویه های بودجه ریزی و اطلاعات بودجه ای هستند. دو ویژگی بارز این کتاب که آن را از هر نظر در مقایسه با کتب نشریافته درخصوص مدیریت هزینه های عموی متمایز می کند، 1. گستره ی پوشش آن و 2. جهت گیری ویژه اش به سمت نیازهای کشورهای در حال توسعه است. از نظر پوشش موضوعی نیز، کتاب به گونه ای تنظیم شده است که همه ی ابعاد مدیریت هزینه های عمومی – از تهیه و تدوین بودجه تا اجرای آن و مراحل کنترل و حساب رسی- را دربرگیرد. با توجه به این ویژگیها، می توان گفت که این کتاب هم می تواند به عنوان مرجعی برای سیاستگزاران و مجریان بودجه مورد استفاده قرارگیرد و هم به عنوان بخشی از برنامه های آموزشی در زمینه ی بودجه ریزی بخش عمومی به کارگرفته شود.

_____________________________________________________________________________

دانلود کتاب راهنمای دریافت وام بانکی

وام بانکی2‎

نام کتاب : راهنمای دریافت وام بانکی

نویسنده : سجاد دانشفر

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 114

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,100 کیلوبایت

توضیحات : بطور حتم برايتان زماني پيش آمده است كه ميخواهيد اقدام به دريافت وام كنيد اما اطلاعاتي از روند گرفتن آن نداريد. با استفاده از اين كتاب ميتوانيد با مفاهيم مختلف در امر وام و همينطور انواع وام – ويژگي و شرايط اخذ وام هاي مختلف آشنا شويد.در این کتاب با نحوه اخذ وام از بانک های تجارت، سامان، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، مسکن، ملت و ملی آشنا خواهید شد.

____________________________________________________________________

دانلود کتاب علت تورم و افزایش مستمر قیمتها در کشور

تورم و گرانی  ‎

نام کتاب : علت تورم و افزایش مستمر قیمتها در کشور

نویسنده : سید حسین بلادی

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 106

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,470 کیلوبایت

توضیحات : همانطور که میدانید در ایران درصد تورم در سالهای اخیر و بخصوص در سال 90 بسیار زیاد بوده است، به طوری که قیمتها در هر سال بسیار افزایش یافته و قدرت خرید مردم نسبت به قبل و بخصوص بعد از هدفمند کردن یارانه ها کم شده است. رکن و ستون این پژوهش شناخت پدیده تورم و عوامل تاثیرگذار آن است. مطمئنا با توجه به ویژگی های خاص اقتصاد ایران و حاکم بودن درآمدهای نفتی بتوان با این پدیده قرن حاضر مقابله کرد. در این پژوهش سعی شده تا حد امکان از به کار بردن اصطلاحات فنی-اقتصادی خودداری شده تا محتوای بحث به صورت عمومی تری قابل نقد و بررسی باشد.

_____________________________________________________________-

دانلود کتاب دانش علوم بانکی – ویژه آزمونهای استخدامی بانک

کتاب دانش علوم بانکی ‎

نام کتاب : دانش علوم بانکی

نویسنده : بانک مرکزی

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 255

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 2,510 کیلوبایت

توضیحات : آزمونهای استخدامی بانکهای دولتی و خصوصی یک منبع اختصاصی ثابت دارند و آن چیزی نیست جز دانش علوم بانکی. دانش علوم بانکی به چندین موضوع مختلف قابل تقسیم و تطبیق می باشد ولی در کل به دانشی اطلاق میشود که موضوع آن بانکداری با تقسیم بندیهای داخلی و خارجی ( ارزی ) و موضوعات حول و حوش آن می باشد.

_____________________________________________________________________________-

دانلود کتاب بازار های مالی بين الملل

بازار مالی بین المللی


نام کتاب : بازار های مالی بين الملل

نویسنده : مرتضی علی یگانه

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 81

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 2,223 Kb

توضیحات : پس از جنگ جهانی دوم دولتها با هدف بازسازی اقتصاد ملی خود، با ثابت نگه داشتن قیمت ارزها نسبت به دلار آمریکا سعی در تحکیم مبادلات تجاری خود داشتند، اما این امر تا سال ۱۹۷۱ بیشتر دوام نیاورد و بنا بر دلایل متعدد، قیمت ثابت متقابل ارزها، که تنها بواسطه سیاست دولتها تنظیم می شد، با توجه به عرضه و تقاضای بازار به صورت شناور شکل گرفت. در قبال این سیاست جدید، بانکها که ماهیتأ درگیر جریان پولی و ارزی هستند، با هدف مدیریت و تامین منابع ارزی خود، جریانی بین بانکی را بوجود آوردند تا بواسطه آن، ارزهایی را که فکر می کردند در آینده ارزش بیشتری خواهند داشت را تهیه، و متقابلا آنهایی را که فکر می کردند ارزش خود را ازدست خواهند داد، بفروشند..

نسخه جدید کتاب در تاریخ 12 مرداد 91 جایگزین نسخه قبلی شد

__________________________________________________________________________

دانلود شماره چهارم ماهنامه میلیاردرهای آینده ایران

 میلیاردرهای ایران

نام کتاب : شماره چهارم ماهنامه میلیاردرهای آینده ایران

نویسنده : انجمن میلیاردرهای آینده ایران

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 16

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,390 Kb

توضیحات : ماهنامه و انجمن «میلیاردرهای آینده ایران » یک گروه غیرانتفاعی و مردمی می باشد و به هیچ گروه و یا سازمانی وابسته نیست.

___________________________________________________________________________-

دانلود مجله الکترونیکی کارخانه تبدیل فکر به ثروت

َمجله کارآفرینی

نام کتاب : مجله الکترونیکی کارخانه تبدیل فکر به ثروت

نویسنده : علی علی اکبرزاده

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 18

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,270 Kb

توضیحات : این مجله ، یک مجله الکترونیکی کارآفرینی است که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است . هدف این مجله ، آموزش قدم به قدم تجاری سازی ایده ها و شروع کسب و کارهای دانش بنیان است . ما ایده های جدید و خلاقانه برای ایجاد کسب و کار را در اینجا ارائه می کنیم . ما می خواهیم به همه ی کاربران اینترنتی ایرانی کمک کنیم که ایده ها خود را پیاده کنند و با تجاری کردن آن کسب و کار خود را راه اندازی کنند و تولید ثروت نمایند. بخش های مختلف مجله :

خلاقیت و ایده پردازی

پرورش ایده و تجاری سازی ایده

داستان موفقیت کارآفرینان داخلی و خارجی

آموزش ایجاد و گسترش یک برند موفق

پارک علم و فناوری مجازی

آموزش مدیریت کسب و کار (MBA)

ایده بازار و فن بازار

__________________________________________________________________________

دانلود ماهنامه میلیاردرهای ایران

میلیاردرهای ایرانی

نام کتاب : ماهنامه میلیاردرهای ایران

نویسنده : کامیار کاظمی

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 15

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,100 Kb

توضیحات : این اولین شماره از ماهنامه میلیاردرهای ایران به کوشش سایت میلیاردرهای آینده ایران است در این ماهنامه مطالب زیر را میخوانید : سرمقاله – یک مشت آدم خوش حال! – روانشناسی میلیاردرها – لطفا یک
لامبورگینی آلبالویی – میلیاردرهای نفرت انگیز – رونمایی از کارتخوان های بی سیم بانکی – چگونه خلاقانه قفل را باز کنم؟ – میلیاردرهای وطنی را – میلیاردرهای آن ور آب! – چگونه مغز خود را منفجر کنیم؟ – ایده میلیاردرها – ملاقات با غول ها – قوانین میلیاردرها – ورود کلیکی و هرمی ممنوع ! – پول می دهم، تو فسفر بسوزان – آینده در دستان میلیاردرها – از جلسه حضوری تا گردش علمی – حرف های درگوشی میلیاردرها – بفرمائید صداقت

______________________________________________________________________

دانلود کتاب کسب و کارهای مشتری مدار و فرا مشتری مدار

کسب و کار توماج فریدونی

نام کتاب : کسب و کارهای مشتری مدار و فرا مشتری مدار

نویسنده : توماج فریدونی

زبان کتاب: پارسی

تعداد صفحه : 62

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,057 Kb

توضیحات : عده ی بسیاری زیادی از مدیران ایرانی با اغفال شدن توسطِ شعار “همیشه حق با مشتری است” کسب و کار خودشان را به خطر انداخته اند و عده ی زیادی از آنها امروزه دیگر در بازار حضور ندارند. مشخص نیست اولین بار شعار بی پایه و اساس همیشه حق با مشتری است از دهان چه کسی و در کجا خارج شده است اما هر کسی اولین نظریه پرداز همیشه حق را به مشتری دادن بوده است قطعاً خودش در هیچ کسب و کار و بازاری حضور عملی و اجرایی و تصمیم گیرنده نداشته است و تنها با خارج از گود نشستن دستور می داده است!؟

____________________________________________________________________

دانلود کتاب برسی ساختار طرح کسب و کار با نرم افزار business plan pro

business plan pro

نام کتاب : برسی ساختار طرح کسب و کار با نرم افزار business plan pro

نویسنده : روح الله پیش بهار

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 90

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,520 Kb

توضیحات : نرم‌افزار BPP توانمندی‌های لازم را برای سازمان ایجاد می‌نماید تا بتواند با طبقه‌بندی داده‌ها و اطلاعات کمی و کیفی نسبت به تجزیه و تحلیل کسب و کار مورد نظر اقدام کند. هم‌اکنون سازمان‌های زیادی از این نرم‌افزار استفاده و متدولوژی به کار رفته در آن را به عنوان بهترین شیوه برای انتخاب، اولویت‌بندی،
تامین منابع و عملیاتی کردن کسب و کار می‌شناسند و به عنوان پشتیبانی کننده تجارت امروزی تلقی می‌کنند. در ادامه با برخی از امکانات و قابلیت های نرم افزار
Business Plan Pro آشنا می شویم :

د

______________________________________________________________________________

دانلود کتاب آموزش گام به گام بورس

بورس نام کتاب : آموزش گام به گام بورس نویسنده : سازمان بورس و اوراق بهادار
زبان کتاب : فارسی تعداد صفحه : 60 قالب کتاب : PDF حجم فایل : 1,900 Kb

توضیحات : بورس، در اصطلاح علم اقتصاد، مکانی است که کار قیمت گذاری و خرید و فروش کالا و اوراق بهادار در آن انجام می‌گیرد و به دو نوع بورس کالا و بورس اوراق بهادار است. بورس از طریق جذب و به کار انداختن سرمایه‌های راکد، حجم سرمایه گذاری در جامعه را بالا می‌برد. بورس بین عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان سرمایه ارتباط برقرار می‌کند و معاملات بازار سرمایه را تنظیم می‌نماید. هم چنین با قیمت گذاری سهام و اوراق بهادار تا حدودی از نوسان شدید قیمت‌ها جلوگیری می‌کند. بورس مردم را به پس‌انداز تشویق و بدین وسیله باعث به کارگیری پس‌انداز مردم در فعالیت‌های اقتصادی می‌شود. بورس سرمایه لازم برای اجرای پروژه‌های دولتی و خصوصی را فراهم می‌آورد.

___________________________________________________________________________

دانلود کتاب تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها تجات الکترونیک

نام کتاب : تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها نویسنده :نوید زراعتی
زبان کتاب :فارسی تعداد صفحه : 119 قالب کتاب : PDF حجم فایل : 1,750 Kb توضیحات : تجارت الکترونیکی را می‌توان انجام هرگونه امور تجاری بصورت آنلاین و ازطریق اینترنت بیان کرد . این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشته‌است و پیش‌بینی می‌شود بیش از این نیز رشد کند . تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله‌ای گفته می‌شود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت
پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا ویا خدمات منتهی می‌شود . تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه‌های فعالیت تجاری ، مانند خریداری ، صورت بردار ی از کالاها ، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابه‌جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد . البته مفهوم گسترده‌تر تجارت الکترونیک کسب و کار الکترونیک می‌باشد .
___________________________________________________________________________ دانلود کتاب قاچاق کالا در ایران قاچاق کالا نام کتاب : قاچاق کالا در ایران نویسنده : الله مراد سیف
زبان کتاب :فارسی تعداد صفحه : 256 قالب کتاب : PDF حجم فایل : 2,390 Kb توضیحات : قاچاق، چیزیست که ورود آن به کشور و یا معاملهٔ آن از طرف دولت ممنوع است. در علم اقتصاد بصورت مشخص به ورود و خروج کالا که بصورت مخفیانه از مرزهای کشور وارد و یا خارج شود، قاچاق می‌گویند. کالای اقتصادی که مورد قاچاق قرار می‌گیرد را کالای قاچاق مینامند. شخص و یا اشخاصی که مبادرت به انجام قاچاق می‌نمایند را قاچاقچی یا سوداگر گویند. صادرات و یا واردات کالاهای ممنوعه و انحصاری، مثل انسان، مواد مخدر، زنان و کودکان، سوخت، نفت، گازوئیل، بنزین، اعضای بدن، دارو، ارز، اسلحه، خاویار، مشروبات الکلی و ده‌ها مورد دیگر، را می‌توان از مصادیق قاچاق نامید. دانشمندان علم اقتصاد، از پدیده قاچاق تحت عنوان اقتصاد پنهان نیز یاد کرده‌اند. علاوه بر موارد یادشده، قانونگذار ایران اعمال دیگری را از جمله مصادیق بزه قاچاق دانسته که بعنوان مثال میتوان به بند 2 ماده 12 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 1384 اشاره نمود که در این قانون عمل نگهداری کالای قاچاق نیز جرم تلقی و مشمول مجازاتهای مربوط به قاچاق کالا میباشد. همچنین در مواردی مقنن افعال دیگری همانند عرضه و فروش کالا بدون پرداخت مالیات مربوطه موضوع تبصره ماده 19 قانون مالیات بر ارزش افزوده و یاحمل چوب یا ذغالی که برای مصارف روستایی جنگل نشینان یا دهکده‌های مجاور جنگل اختصاص داده شده به نقاط دیگر را قاچاق فرض نموده است . بنابر این نتیجه میگیریم که قاچاق کالا صرفا ناظر به ورود کالا از مرزهای جغرافیایی نمیباشد.

_____________________________________________________________

دانلود کتاب بانک دولتی و غیر دولتی در نظام بانکداری ایران بانکداری ایران

نام کتاب : بانک دولتی و غیر دولتی در نظام بانکداری ایران نویسنده : محمد کهندل
زبان کتاب :فارسی تعداد صفحه : 136 قالب کتاب : PDF حجم فایل : 1,170 Kb توضیحات : پس از پیروزی انقلاب اسلامی بانک های دولتی، خصوصی و مشترک (ایرانی و خارجی) موجود در کشور همگی ملی شدند. بر اساس مصوبه شورای انقلاب در خرداد 1358، بانک های ایران همگی ملّی اعلام شدند و به منظور حفظ سرمایه ها، برخی از بانکها در همدیگر ادغام شدند. به عنوان نمونه بانک تجارت در مهرماه همان سال از ادغام یازده بانک موجود به وجود آمد و دو سال بعد بانک ایران و روس نیز در بانک تجارت ادغام شد. بانک ملت نیز از ادغام ده بانک دیگر ایجاد شد. در حال حاضر در کنار بانکها، موسسه های مالی و اعتباری و صندوق های قرض الحسنه نیزدر ایران فعال هستند. برخی بانکها نظیر بانک ملی ایران و بانک سپه با نامهای گذشته خود به فعالیت ادامه دادند.

______________________________________________________________________

دانلود کتاب آموزش فارکس از مقدماتی تا پیشرفته

فارکس نام کتاب : آموزش فارکس

نویسنده : سعید دلیلی
زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 194

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 3,946Kb

توضیحات : فارکس بزرگترین ، کاراترین ، پویاترین و جذابترين بازار مالی در جهان با حجم تبادلات روزانه ای بیش از 3 تریلیون دلار براساس آمار سال 2007 ميلادي می باشد . ساده ترین تعریف برای تبادل ارزهاي خارجی ” تبدیل یک ارز به ارز دیگر است ” كه مقداری از اين تبادلات براي خرید و فروش کالا و یا خدمات شرکتها و یا دولتها ، هزینه های سفر و خرید جهانگردان و یا سرمايه گذاري اشخاص یا بنگاهها در كشور مورد استفاده ارز مي باشد . البته بيشتر تبادلات ارزی بهدف كسب سود از تفاضل قيمت خريد و فروش انجام می گیرد. فاركس ، بازار جهانى خريد و فروش ارز است . بازارى كه تمامی بانك ها ( اعم از تجاری و مرکزی و سرمایه گذاری) ، مؤسسات مالى بزرگ ، شرکتهای چند ملیتی ، تاجران ، شرکتهای بیمه ، شرکتهای صادرات و واردات ، صندوقهای باز نشستگی ، سفته بازها و اشخاص حقیقی در آن ارزهاى مختلفی همچون دلار ، يورو ، پوند ، ین و … را معامله مى كنند.

______________________________________________________________

دانلود کتاب تبلیغات کارآمد وب سایت

تبلیغات

نام کتاب : تبلیغات کارآمد وب سایت

نویسنده : مارک کر

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه : 105

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,718 Kb

توضیحات : اثری که پیش رو دارید از مجموعه عناوین آموزشی «انجمن کتابخانه های تخصصی و دفاتر اطلاع رسانی» انگلستان می باشد و هدف آن ارائه ی ساده و موجز اطلاع رسانی برای قشر وسیعی از افراد، بخصوص اطلاع رسانان و کتابداران است. در این کتاب سعی نویسنده بر آن است که بطور ساده و موثر، نکات کلیدی در طراحی تبلیغات صفحه ی وب را ارائه کند و در این شیوه ی ارائه، حتی المقدور از زبانی ستده و عاری از اصطلاحات فنی استفاده کرده است.




می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: