سایت کسب درآمد کلیکی ایرانی – باکس آرتی آر

سایت کلیکی ایرانی و محبوب ( راسش من که دوسش دارم ) باکس آرتی آر یکی از سایت هایی است که محدودیت های برداشت زیادی واسه عضو های خودش ایجاد نکرده . کسب درامد در این سایت با کلیک روی آگهی های ۴ تومانی و ۲۰ تومانی و جذب زیرمجموعه تشکیل می شود . قوانین برداشت در باکس آر تی آر داشتن امتیاز به اندازه برداشتت است که زیاد سخت نیست کسب امتیاز. برداشت ها هم به اینصورت است که در برداشت اول باید ۲۰۰۰ تومان موجودی داشته باشید در برداشت دوم ۵۰۰۰ و سومی هم ۱۰۰۰۰ تومان.

فکر می کنم بعد ثبت نام متوجه بشید که سایت خوبی واسه کسب درامد هست .

برای عضویت در باکس آر تی آر کلیک کنید


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , ,

پایتخت باکس

سایت جدید پایتخت باکس یکی دیگر از سایت های کسب درآمد اینترنتی است که

آگهی های ۱۰ تومانی و ۳۰ تومانی، و قوانین برداشت از جمله بازگشت سرمایه و برداشت اول ۲۰۰۰ تومانی،

از ویژگی های این سایت کلیکی ایرانی می باشد

برای عضویت در پایتخت باکس کلیک کنید

قوانین برداشت پایتخت باکس


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , ,
دانلود / توضیحات بیشتر

کسب درآمد از سایت تیک باکس

سایت کلیکی تیک باکس _ Tikbux یکی دیگر سایت های کلیکی و تبلیغاتی فعال می باشد که سایت Ltem وظیفه خود می داند که این باکس را هم به شما دوستان معرفی کند . اما به دلیل قوانین سرمایه گذاری در این باکس توصیه نمی کنم که در این باکس ثبت نام کنید . البته برای برداشت اول که ۴۰۰۰ تومان است، مانعی وجود ندارد . تعداد آگهی های ۱۳ تومانی به تعداد ۷ عدد، ۴ تومانی ۳ عدد و ۱ تومانی ۳ عدد در صفحه کلیک آگهی ها قابل مشاهده است.

قوانین برداشت در این سایت به روایت خود تیک باکس :

ملاک سایت برای پرداخت به کاربران میزان مبلغ سرمایه گذاری هر کاربر است. حداکثر مبلغ برداشت برابر با دو برابر مبلغ سرمایه گذاریست( واریز نقدی به سایت ). یعنی کسی که ۷۵۰۰۰ تومان سرمایه گذاری کرده حداکثر مبلغ ۱۵۰۰۰۰ تومان می تواند درخواست برداشت دهد. در غیر اینصورت درخواست برداشت وی برگشت زده خواهد شد. دوستانی که بدون سرمایه گذاری فعالیت میکنند فقط اولین برداشت(۴۰۰۰ تومان ) به آنها پرداخت می شود. برای برداشتهای بعدی طبق قانون باید سرمایه گذاری نمایند

البته شما بهتر است برداشت سایت رو سرمایه گزاری کنید تا از جیب پیزی نداده باشد

به هر حال برداشت ۴۰۰۰ تمان اول در این سایت به راحتی ممکن و بدون مانع می باشد . برای ثبت نام در تیک باکس بر روی بنر زیر کلیک کنید :

468x60

برای ثبت نام کلیک کنید

نظرات خودتان را در مورد تیک باکس در همین صفحه بیان کنید …


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , , , ,

سایت کسب درآمد کلیکی تئوباکس teobux

سایت تئو باکس از با سابقه ترین سایتهای باکس هست

و تا کنون بیشتر از هشتاد ملیون تومان به کاربران خود پرداخت کرده

و سایت کاملا معتبر و مطمئنی هست. امیدوارم با عضویت در تئوباکس درآمد خوبی داشته باشید.

teobux.com


برای عضویت در تئو باکس اینجا کلیک کنید.


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , ,

کسب درآمد اینترنتی با سایت باکس ایران زمین

بنا به درخواست برخی از دوستان و اعضای محترم از امروز سایت ایرانی دیگری به جمع سایت های کلیکی ایرانی تحت بررسی اضافه خواهد شد تا همچون سایر سایتهای کلیکی به اتفاق هم عملکرد این سایت را نیز به نظاره بنشینیم ، باکس ایران زمین ملقب به پروباکس ایرانی ، مدتی است فعالیت خود را آغاز کرده و مدعی است تا ۱۰ سال آینده دارای هدف و برنامه است ، گفتنی است سایت مذکور تا این لحظه عملکرد قابل قبولی داشته و از تعداد و تنوع تبلیغات خوبی برخوردار است ، سایت پرداخت های بروزی دارد و اکثر کاربران از عملکرد باکس ایران زمین راضی هستند امیدوارم ما نیز به جمع این کاربران بپیوندیم و پروباکس ایرانی عملکرد قابل قبول خود را حفظ کند .

تذکر مهم : دوستان عزیز و تازه کاری که قصد دارند به درآمد مطمئن برسند برای شروع فعالیت بهتر است از قسمت سایت های تست شده شروع کنند . در صورت نیاز به راهنمایی از قسمت نظرات مربوط به هر سایت سوالات خود را مطرح کنید .

روش کسب درآمد از این سایت : مشاهده آگهی ها
حداقل پرداختی برای بار نخست : ۵۰۰۰ تومان

ثبت نام در سایت باکس ایران زمین


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , , , ,